נמשיך אל מד הסלד - כמובן לאחר כל החיבורים בלוח השעונים צריך להזין אל מד הסלד את האות המגיע ממחשב הרכב

זה המקום להזכיר את רפי לין הידוע - ששלח לי שרטוטי חשמל של הפיאט והדריך אותי מה צריך לחבר.
שרטוטי חשמל פיאט פונטו דור 1
:

elecdiagram1 elecdiagram2 elecdiagram3 elecdiagram4

אז לפי ההסברים היה צורך בחוט כחול היוצא מפין 23 במחשב הרכב - מצאתי.

 

BlueWire


עכשיו צריך לדעת לאן לחבר את החוט הכחול - הרי למד הטורים יש 3 ברגים שנועלים אותו ומשמשים כפינים לחיבור על הלוח

אז לקחתי סכין יפני ופשוט בדקתי באיזה פין אני מחבר את החוט הכחול ומקבל תגובה - וכמובן שמצאתי.
שימו לב, זהו החוט הכחול מלמטה ולא החוט הכחול שחור שלמעלה


bluewirecheck

desiredPin

כל שנותר הוא לחבר את החוט הכחול אל הפין המוצג בצילום ויש לנו מד-סל"ד עובד.